вівторок, 9 червня 2020 р.

Самоосвіта як запорука вдосконалення рівня професійної компетентності майстра в/н/ Дорошенко Т.П.


Основна місія сучасного майстра в/н – це постійне та безперервне удосконалення своєї професійної діяльності.

Професійний розвиток весь час потребує активної позиції педагога, адже навчання ніколи не може вважатися завершеним. Сьогодні треба розуміти , що сучасний майстер в/н має знати більше ніж його учні , та його знання не повинні обмежуватися предметом і методикою його викладання. Модель сучасного педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Він має бути в курсі передових технологій, орієнтуватися у величезному онлайнпросторі інтернет-технологій.
Час вимушеного карантину, в якому опинився увесь світ, повинен не гальмувати, а навпаки сприяти  творчому саморозвитку та самоосвіті. Шляхом організації постійної самоосвітньої діяльності удосконалюється професійна майстерність і, як наслідок, формується авторитет серед учнів, батьків, колег. Творчо працюючий педагогічний працівник сам створює свій особистий імідж.
Багато можливостей відкривається для педагога у цей час Карантин може стати часом потужного саморозвитку та самовдосконалення.













Немає коментарів:

Дописати коментар